W tym trudnym czasie chcemy pomagać naszym użytkownikom. Zapoznaj się z naszymi wskazówkami, jak pracować z domu przy użyciu G Suite, korzystając m.in. ze spotkań wideo. Więcej informacji

Plany pomocy

Usprawnij obsługę Google Cloud dzięki planom pomocy G Suite i GCP z oferty Cloud Customer Care Portfolio.

Zobacz plany pomocy

Rozwiązywanie problemów z G Suite

Pomoc dla administratorów G Suite

Administratorzy G Suite mogą skorzystać z pomocy online lub przez telefon bądź wysłać zgłoszenie. Zaloguj się jako administrator, by uzyskać pomoc.

Ogólna pomoc Google

Jeśli nie jesteś administratorem G Suite, odpowiedzi na pytania dotyczące problemów z usługami, płatności i innych kwestii znajdziesz na stronach Pomocy Google.

Opcje oferty Cloud Customer Care

Skorzystaj z Cloud Customer Care w G Suite i GCP osobno lub w pakiecie obejmującym obie usługi.

  • G Suite i GCP keyboard_arrow_down

    Oferta Customer Care w G Suite i GCP

    Oferta Customer Care to połączenie obsługi klienta w G Suite i GCP służące wzmocnieniu integracji operacyjnej.

    G Suite i GCP

    Skorzystaj ze specjalnej oferty zakupu łączonego

    Łączona oferta cenowa obejmuje jedną opłatę podstawową za G Suite i GCP przy zachowaniu zmiennej czteroprocentowej opłaty zależnej od wykorzystania danej usługi. Pakiet pomocy Premium obniża roczny koszt o 150 tys. dolarów wobec osobnego zakupu planów pomocy G Suite i GCP.

    Zadbaj o jednolitą obsługę

    Skonsoliduj plany Customer Care dla G Suite i GCP w jedną usługę pomocy w chmurze. Uzyskaj usługi, systemy, wdrożenia i oczekiwane poziomy świadczenia usług w G Suite i GCP.

  • Tylko w G Suite keyboard_arrow_down

    Oferta Customer Care tylko w G Suite

    Uzyskaj krótki czas odpowiedzi i proaktywne rozwiązania służące do osiągania celów biznesowych.

    Tylko w G Suite

    Uzyskaj najszybsze rozwiązania problemów

    Oferta Cloud Customer Care oznacza najszybszą odpowiedź na dane zapytanie. Zespół pomocy chętnie przeanalizuje Twoje potrzeby i zaoferuje dopasowaną, proaktywną usługę.

    Skup się na swojej działalności

    Zespół pomocy będzie wspierać Twoją firmę w działaniach ograniczających ryzyko, szybkim rozwiązywaniu problemów i skupianiu uwagi na tym, co ważne.

  • Tylko w GCP keyboard_arrow_down

    Oferta Customer Care tylko w GCP

    Uzyskaj krótki czas odpowiedzi, proaktywne rozwiązania i techniczne podejście do osiągania celów biznesowych.

    Tylko w GCP

    Uzyskaj najszybsze rozwiązania problemów

    Oferta Cloud Customer Care oznacza najszybszą odpowiedź na dane zapytanie. Zespół pomocy chętnie odpowie na pytania dotyczące programowania, pomoże w przypadku awarii i zapewni najwyższą jakość usług.

    Skup się na swojej działalności

    Zespół pomocy będzie wspierać Twoją firmę w działaniach ograniczających ryzyko, szybkim rozwiązywaniu problemów i skupianiu uwagi na tym, co ważne.

Korzyści

Wybierz najlepszy plan dla swojej firmy

Uzyskaj pomoc w G Suite, GCP lub połącz obsługę obu usług dzięki Cloud Customer Care. Możesz też dalej używać podstawowej pomocy w G Suite lub wybrać inny plan, by skrócić czas odpowiedzi.

Uzyskaj proaktywną pomoc

Oferta Cloud Customer Care obejmuje proaktywne przeglądy usługi, by zrozumieć i spełnić Twoje potrzeby biznesowe.

Dostosuj usługi do swoich potrzeb

Niezależnie od tego, czy chcesz skrócić czas odpowiedzi, czy dołączyć obsługę technologii od innych firm, oferta Cloud Customer Care obejmuje opcje dostosowane do Twoich potrzeb.

Funkcje pomocy Premium

Użytkownicy planu pomocy Premium otrzymują dostęp do tych funkcji i usług w G Suite i GCP.

Zdarzenia P1 i czas odpowiedzi dla firm

Szybko rozwiązuj problemy dzięki docelowemu poziomowi świadczenia usług w ciągu 15 minut w przypadku najpoważniejszych zdarzeń (P1). Uzyskaj skuteczne i gruntowne poprawki niezbędne dla Twojej firmy.

Techniczna obsługa klienta

Korzystaj z technicznej obsługi klienta i współpracuj z zaufanym doradcą technicznym, który dba o jakość i stabilność usług platformy.

Indywidualny kontakt z ekspertami

Porozmawiaj z ekspertem dysponującym ogromną wiedzą na temat usługi w celu rozwiązania problemów.

Szkolenia

Uzyskaj dostęp do setek laboratoriów szkoleniowych Google Cloud na platformie edukacyjnej Qwiklabs.

Przeglądy stanu funkcjonowania usług

Współpracuj z nami, aby znaleźć sposoby na doskonalenie Twojej działalności i naszej obsługi.

Znajomość Twojej firmy

Oszczędź sobie stresu dzięki doświadczonym ekspertom. Skutecznie rozwiązuj problemy dzięki zespołowi pomocy, który dobrze zna systemy w Twojej firmie.

Przedpremierowa prezentacja nowych usług

Uzyskaj dostęp do rozwiązań Google Cloud z ponad 20-miesięcznym wyprzedzeniem i testuj nadchodzące funkcje.

Cloud Support API

Zintegruj swój system za pomocą G Suite, by efektywniej rozwiązywać problemy.

Ciągłe ulepszenia

Klienci mogą spodziewać się ulepszeń, w tym nowych funkcji Pomocy Premium.

Plany pomocy

Usługa Cloud Customer Care daje do wyboru dwa plany pomocy.

Bezpłatna pomoc G Suite

Abonament G Suite obejmuje pomoc techniczną dla administratorów.

Pokaż funkcje Ukryj funkcje
  • Obsługa zgłoszeń i pomoc przez telefon
  • Docelowy poziom świadczenia usługi w ciągu godziny w przypadku zgłoszeń o priorytecie P1
  • Docelowy poziom świadczenia usługi w ciągu 24 godzin w przypadku zgłoszeń o priorytecie P2–P4

Wskazówki dotyczące usług pomocy technicznej G Suite znajdziesz tutaj.