Skonfiguruj G Suite

Jeśli chcesz korzystać z profesjonalnej poczty, miejsca na dysku online, udostępnianych dokumentów i spotkań wideo w ramach swojego zespołu lub firmy, wykonaj poniższe kroki.

Odwiedź centrum konfiguracji G Suite

1

Rozpocznij bezpłatny okres próbny

Zarejestruj się – zajmie to mniej niż trzy minuty i nie wymaga podawania danych karty kredytowej ani pobierania oprogramowania. Jeśli potrzebujesz pomocy przy konfiguracji konta, zespół Google chętnie Ci jej udzieli.Więcej informacji o zasadach działania bezpłatnego okresu próbnego

2

Skonfiguruj aplikacje

Nasze krótkie przewodniki pozwalają z łatwością skonfigurować Gmaila, Dysk, Kalendarz i Hangouts Meet na potrzeby firmy. Sprawdź, jak zaimportować pocztę i kontakty, utworzyć bezpłatne adresy typu info@twojafirma.com, skonfigurować dysk online i wiele więcej.Zobacz krótkie przewodniki

3

Przenieś swój zespół

Przenosisz się z Microsoft Exchange lub IBM Notes? Skorzystaj z naszych przewodników technicznych oraz przewodników zarządzania zmianami, aby bez przeszkód przenieść swój zespół. Dostępne są też szablony komunikacyjne, logo Google i informacje o szkoleniach dla użytkowników.Odwiedź centrum wdrażania

Ramka wideo

Współpracuj z partnerem

Znajdź doświadczonego konsultanta IT, który pomoże Ci ocenić, kupić i skonfigurować G Suite oraz w pełni wykorzystać potencjał tej usługi w Twojej firmie.