Dołącz do programu partnerskiego

Co mogę zyskać?

Rabat dla partnera

Partnerzy otrzymują zniżkę w wysokości 20% od rocznej ceny katalogowej wszystkich usług, które można sprzedawać za pośrednictwem konsoli partnera.

Konsola partnera

Konsola partnera umożliwia partnerom centralne tworzenie kont użytkowników oraz administrowanie i zarządzanie wszystkimi takimi kontami. Pozwala ona także zarządzać zamówieniami według jednostek magazynowych, wyświetlać historię zamówień i faktur, obsługiwać płatności oraz bezpośrednio zarządzać zgłoszeniami klientów do działu pomocy.

Szkolenia

Partnerzy przechodzą szkolenia sprzedażowe, marketingowe i wdrożeniowe, zarówno dla pracowników na stanowiskach technicznych, jak i innych.

Narzędzia

Partnerzy mogą korzystać z Google Cloud Connect – portalu dostępnego tylko dla nich. Zawiera on często aktualizowane narzędzia oraz materiały sprzedażowe, marketingowe i wdrożeniowe, w tym zasoby przygotowane specjalnie pod kątem określonych regionów.

Branding

Partnerzy otrzymują prawo do korzystania z oficjalnego logo partnera G Suite w materiałach handlowych i marketingowych. Są również uwzględnieni w naszym katalogu partnerów dostępnym dla potencjalnych klientów na całym świecie.

Wsparcie kanału sprzedaży

Po dołączeniu do programu każdy partner otrzymuje niezbędne wsparcie – od wdrożenia po rozwiązywanie problemów klientów.

Jakie oczekiwania muszę spełnić?

Pozyskiwanie nowych klientów

Zdobywanie potencjalnych klientów i działania skierowane na zewnątrz, które bazują na Twoim doświadczeniu, to ważny element budowania pomyślnej strategii związanej z G Suite przy wykorzystaniu lokalnych sieci kontaktów i rozwijaniu istniejących relacji.

Świadczenie usług

Możesz wyróżnić się na tle rynku, dostarczając klientom rozwiązania zapewniające wyjątkowe korzyści, takie jak doradztwo, szkolenia, pomoc techniczna, integracja dostawców, zarządzanie zabezpieczeniami i urządzeniami przenośnymi oraz inne usługi.

Zarządzanie płatnościami i cenami

Partnerzy odpowiadają w pełni za relacje ze swoimi klientami w zakresie rozliczeń i cen. Płatnościami obciążamy tylko bezpośrednio partnerów, dając im wolną rękę w uzupełnianiu oferty dla klientów o inne produkty i usługi.

Rozwiń skrzydła dzięki G Suite

Zostań Autoryzowanym Partnerem

Jako Autoryzowany Partner G Suite zyskujesz o wiele więcej korzyści, w tym większe zaangażowanie, lepszą widoczność oferty oraz wyjątkowe szanse biznesowe i marketingowe. Ten poziom partnerstwa wymaga kompetencji związanych z G Suite potwierdzonych ciągłymi sukcesami klientów, inwestycjami w certyfikowanych profesjonalistów i wspólnymi działaniami marketingowymi.

Zdobądź certyfikat

Program certyfikacji G Suite jest skierowany do partnerów G Suite. Dzięki niemu można uzyskać certyfikaty sprzedażowe i wdrożeniowe. Osoby, które zdadzą egzamin, otrzymują logo i certyfikat. Egzamin na specjalistę ds. sprzedaży G Suite poświadcza, że dany pracownik ma umiejętności i wiedzę wymagane do sprzedawania tej usługi. Egzamin na specjalistę ds. wdrażania G Suite poświadcza, że dany pracownik ma umiejętności i wiedzę wymagane do wdrażania, konfigurowania tej usługi i migrowania do niej. Więcej informacji na temat programu certyfikacji G Suite znajdziesz tutaj.

Poszerzenie oferty

Głównym zadaniem partnera jest zapewnienie wsparcia i obsługi po sprzedaży. Dzięki temu klienci mogą w pełni korzystać z wdrożonych usług, a także ulepszać stosowane rozwiązania, kupując najnowsze dodatkowe produkty Google (np. Google Vault, Dysk Google, Chromebooki i Chromebox wideokonferencje).

Jak zostać partnerem?

Wypełnij zgłoszenie

Aby zgłosić się do programu, zaloguj się, używając konta G Suite z co najmniej jedną licencją. Jeśli nie masz jeszcze konta G Suite, najpierw dokonaj zakupu.

Zakwalifikuj się do programu

Aby zakwalifikować się do programu, Twoja firma musi sprzedać i wdrożyć co najmniej 100 płatnych kont użytkowników w jednej firmie lub łącznie w różnych organizacjach. Wymagane w tym celu licencje musisz kupić w imieniu swoich klientów bezpośrednio na stronie https://gsuite.google.com/ lub poprosić ich o podanie potrzebnych danych. Gdy tylko zarejestrujesz co najmniej 100 płatnych kont użytkowników w kroku 2 procesu kwalifikacji, w ramach ostatniego kroku zainicjujemy analizę zdolności kredytowej.

Przejdź kontrolę wiarygodności kredytowej

Gdy tylko Twoja firma spełni wymagania kwalifikacyjne, sprawdzimy jej wiarygodność kredytową. Pamiętaj, że jeśli firma prowadzi działalność w krajach Azji i Pacyfiku lub Ameryki Łacińskiej, możemy poprosić Cię o dodatkowe dokumenty potwierdzające jej wiarygodność kredytową. Cała procedura może zająć 5-7 dni roboczych. Jeśli kontrola wypadnie pomyślnie, zaoferujemy Ci zawarcie umowy dla oficjalnego partnera. Więcej informacji o kontroli wiarygodności kredytowej znajdziesz we wskazówkach na ten temat.