Dołącz do programu partnerskiego

Co mogę zyskać?

Rabat dla partnera

Partnerzy otrzymują rabat od rocznej rynkowej ceny detalicznej wszystkich produktów, które mogą być sprzedawane przy użyciu konsoli partnera.

Konsola partnera

Konsola partnera umożliwia partnerom centralne tworzenie kont użytkowników oraz administrowanie i zarządzanie wszystkimi takimi kontami. Pozwala ona także zarządzać zamówieniami według jednostek magazynowych, wyświetlać historię zamówień i faktur, obsługiwać płatności oraz bezpośrednio zarządzać zgłoszeniami klientów do działu pomocy.

Szkolenia

Partnerzy przechodzą szkolenia sprzedażowe, marketingowe i wdrożeniowe, zarówno dla pracowników na stanowiskach technicznych, jak i innych.

Narzędzia

Partnerzy mogą korzystać z Google Cloud Connect – portalu dostępnego tylko dla nich. Zawiera on często aktualizowane narzędzia oraz materiały sprzedażowe, marketingowe i wdrożeniowe, w tym zasoby przygotowane specjalnie pod kątem określonych regionów.

Branding

Partnerzy otrzymują prawo do korzystania z oficjalnego logo partnera G Suite w materiałach handlowych i marketingowych. Są również uwzględnieni w naszym katalogu partnerów dostępnym dla potencjalnych klientów na całym świecie.

Wsparcie kanału sprzedaży

Po dołączeniu do programu każdy partner otrzymuje niezbędne wsparcie – od wdrożenia po rozwiązywanie problemów klientów.

Jakie oczekiwania muszę spełnić?

Pozyskiwanie nowych klientów

Zdobywanie potencjalnych klientów i działania skierowane na zewnątrz, które bazują na Twoim doświadczeniu, to ważny element budowania pomyślnej strategii związanej z G Suite przy wykorzystaniu lokalnych sieci kontaktów i rozwijaniu istniejących relacji.

Świadczenie usług

Możesz wyróżnić się na tle rynku, dostarczając klientom rozwiązania zapewniające wyjątkowe korzyści, takie jak doradztwo, szkolenia, pomoc techniczna, integracja dostawców, zarządzanie zabezpieczeniami i urządzeniami przenośnymi oraz inne usługi.

Zarządzanie płatnościami i cenami

Partnerzy odpowiadają w pełni za relacje ze swoimi klientami w zakresie rozliczeń i cen. Płatnościami obciążamy tylko bezpośrednio partnerów, dając im wolną rękę w uzupełnianiu oferty dla klientów o inne produkty i usługi.

Rozwiń skrzydła dzięki G Suite

Zostań Autoryzowanym Partnerem

Jako Autoryzowany Partner G Suite zyskujesz o wiele więcej korzyści, w tym większe zaangażowanie, lepszą widoczność oferty oraz wyjątkowe szanse biznesowe i marketingowe. Ten poziom partnerstwa wymaga kompetencji związanych z G Suite potwierdzonych ciągłymi sukcesami klientów, inwestycjami w certyfikowanych profesjonalistów i wspólnymi działaniami marketingowymi.

Zdobądź certyfikat

Program certyfikacji G Suite jest skierowany do partnerów G Suite. Dzięki niemu można uzyskać certyfikaty sprzedażowe i wdrożeniowe. Osoby, które zdadzą egzamin, otrzymują logo i certyfikat. Egzamin na specjalistę ds. sprzedaży G Suite poświadcza, że dany pracownik ma umiejętności i wiedzę wymagane do sprzedawania tej usługi. Egzamin na specjalistę ds. wdrażania G Suite poświadcza, że dany pracownik ma umiejętności i wiedzę wymagane do wdrażania, konfigurowania tej usługi i migrowania do niej. Więcej informacji na temat programu certyfikacji G Suite znajdziesz tutaj.

Poszerzenie oferty

Głównym zadaniem partnera jest zapewnienie wsparcia i obsługi po sprzedaży. Dzięki temu klienci mogą w pełni korzystać z wdrożonych usług, a także ulepszać stosowane rozwiązania, kupując najnowsze dodatkowe produkty Google (np. Google Vault, Dysk Google, Chromebooki i Chromebox wideokonferencje).

Jak zostać partnerem?

Wypełnij zgłoszenie

Aby zgłosić się do programu, zaloguj się, używając konta G Suite z co najmniej jedną licencją. Jeśli nie masz jeszcze konta G Suite, najpierw dokonaj zakupu.

Zakwalifikuj się do programu

Aby zakwalifikować się do programu, Twoja firma musi sprzedać i wdrożyć co najmniej 100 płatnych kont użytkowników w jednej firmie lub łącznie w różnych organizacjach. Wymagane w tym celu licencje musisz kupić w imieniu swoich klientów bezpośrednio na stronie https://gsuite.google.com/ lub poprosić ich o podanie potrzebnych danych. Gdy tylko zarejestrujesz co najmniej 100 płatnych kont użytkowników w kroku 2 procesu kwalifikacji, w ramach ostatniego kroku zainicjujemy analizę zdolności kredytowej.

Przejdź kontrolę wiarygodności kredytowej

Gdy tylko Twoja firma spełni wymagania kwalifikacyjne, sprawdzimy jej wiarygodność kredytową. Pamiętaj, że jeśli firma prowadzi działalność w krajach Azji i Pacyfiku lub Ameryki Łacińskiej, możemy poprosić Cię o dodatkowe dokumenty potwierdzające jej wiarygodność kredytową. Cała procedura może zająć 5-7 dni roboczych. Jeśli kontrola wypadnie pomyślnie, zaoferujemy Ci zawarcie umowy dla oficjalnego partnera. Więcej informacji o kontroli wiarygodności kredytowej znajdziesz we wskazówkach na ten temat.