Najczęstsze pytania dotyczące G Suite

Korzystasz już z G Suite? Przejdź do naszej strony pomocy.

Konfiguracja

  • Czy do G Suite mogę przenieść istniejące e-maile i wydarzenia z kalendarza oraz kontakty?

    Tak, możesz zabrać ze sobą istniejące e-maile, kontakty i kalendarze. Możesz przenieść dane swoje i członków zespołu albo pozwolić im zrobić to samodzielnie. G Suite zawiera narzędzia do przenoszenia danych z różnych systemów poczty e-mail, takich jak Microsoft® Exchange, Microsoft Office 365™ czy IBM® Notes®.

  • Czy w okresie przejściowym poczta będzie niedostępna?

    Poczta e-mail będzie działać jak dotychczas. Aby korzystać z Gmaila w G Suite, musisz skonfigurować domenę (rekordy MX), by poczta była przekierowywana na serwery pocztowe Google. Przypomina to rejestrowanie nowego adresu zamieszkania w urzędzie pocztowym, by listy były dostarczane do nowego miejsca. Gdy rekordy MX zostaną zaktualizowane (trwa to do 72 godzin), e-maile będziesz otrzymywać i wysyłać z konta G Suite. Do tego czasu e-mailami będziesz zarządzać w starym systemie pocztowym.

  • Czy przeniesienie będzie miało wpływ na moją obecną stronę internetową? Czy mogę skorzystać z hostingu mojej witryny w usłudze G Suite?

    Nie, przeniesienie nie będzie miało wpływu na Twoją obecną stronę internetową. Skonfigurowanie G Suite nie wymaga żadnych zmian ze strony obecnego dostawcy usług hostingowych. G Suite nie jest dostawcą usług hostingowych, jednak możesz dowiedzieć się więcej o rozwiązaniach hostingowych Google za pośrednictwem Google Cloud Platform.

  • Czy w G Suite mogę korzystać z własnej domeny? Co mogę zrobić, jeśli nie mam domeny?

    Aby korzystać z G Suite, potrzebujesz domeny. Nazwa domeny to tekst widoczny po ciągu znaków www. w adresie URL Twojej witryny. Jeśli masz już domenę, podaj jej nazwę podczas rejestracji w G Suite (pojawi się prośba o zweryfikowanie własności domeny). Jeśli nie masz domeny lub chcesz korzystać w G Suite z innej domeny, możesz ją kupić od Google (o ile wybrana nazwa jest wolna).

  • Czy mogę zlecić komuś skonfigurowanie G Suite dla mojej firmy?

    Tak, możesz współpracować z partnerem G Suite. Są to doświadczone firmy świadczące usługi IT, które pomogą Ci w przeprowadzeniu oceny, dostosowaniu i wdrożeniu G Suite lub w przeprowadzeniu migracji. Firmy te świadczą też usługi szkoleniowe i usługi zarządzania danymi oraz zapewniają pomoc techniczną. Jeśli masz pytania na temat konfigurowania G Suite, skontaktuj się z zespołem pomocy tej usługi. Pomoc jest dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

    witrynie poświęconej konfiguracji znajdziesz informacje o konfiguracji, szablony wiadomości oraz zasoby związane z wdrażaniem i zarządzaniem zmianami.

Powrót do góry

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z działem sprzedaży.

Jeśli korzystasz już z G Suite, skontaktuj się z działem pomocy.