Najczęstsze pytania dotyczące G Suite

Korzystasz już z G Suite? Przejdź do naszej strony pomocy.

Ceny

  • Czym różnią się poszczególne wersje G Suite?

    Dostępne są trzy wersje G Suite: Basic, Business i Enterprise. W wersji Basic każdy użytkownik otrzymuje 30 GB miejsca na dane, wersja Business obejmuje nieograniczone miejsce na dane i usługę archiwizacji, natomiast wersja Enterprise zapewnia dodatkowe zaawansowane opcje i możliwość dostosowywania funkcji do swoich potrzeb. Aby dowiedzieć się więcej, możesz porównać wersje G Suite.

  • Czy jest dostępna bezpłatna wersja próbna G Suite?

    Tak, nowi klienci mogą korzystać z G Suite przez 14 dni. Zarejestruj się, by skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej, i utwórz konta nawet dla dziesięcioosobowego zespołu. Aby skonfigurować konto, musisz podać informacje rozliczeniowe, jednak opłatę pobierzemy dopiero po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego. W każdej chwili możesz zrezygnować z abonamentu. Aby jak najlepiej wykorzystać okres próbny, zalecamy wybranie co najmniej trzech ważnych zadań, których działanie chcesz sprawdzić. Może to być np. wspólna praca w Dokumentach, przeprowadzenie spotkania wideo w Hangouts Meet i sprawdzenie poczty w Gmailu na urządzeniu mobilnym.

  • Jak kupić G Suite?

    Aby zacząć korzystać z G Suite, możesz zarejestrować się online lub skontaktować się z naszym zespołem ds. sprzedaży. Jeśli wybierzesz rejestrację online, automatycznie rozpoczniesz bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Aby skonfigurować konto, musisz podać informacje rozliczeniowe, jednak opłatę pobierzemy dopiero po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego. W każdej chwili możesz zrezygnować z abonamentu. Pamiętaj, że podczas okresu próbnego możesz utworzyć maksymalnie 10 kont użytkowników. Jeśli w okresie próbnym dodasz więcej niż 10 użytkowników, okres próbny zakończy się i rozpocznie się okres płatny.

  • W jaki sposób mogę anulować wersję próbną, jeśli nie zdecyduję się na zakup G Suite?

    Subskrypcję możesz anulować w dowolnym momencie w sekcji Rozliczenia na panelu w konsoli administracyjnej. Jeśli zrobisz to w trakcie 14-dniowego okresu próbnego, nie obciążymy Cię żadną płatnością. Więcej informacji znajdziesz w tym artykule w Centrum pomocy.

  • Jaki jest koszt skonfigurowania G Suite i przeniesienia do tej usługi?

    Korzystając z naszego poradnika konfiguracji, możesz skonfigurować G Suite i przenieść swoje dane bez żadnych dodatkowych kosztów. W razie potrzeby do dyspozycji jest nasz zespół pomocy. Jeśli chcesz zlecić komuś konfigurację i przeniesienie w swojej firmie, skontaktuj się z partnerem Google, by dowiedzieć się więcej o takich usługach i powiązanych z nimi kosztach.

  • Jakie metody płatności akceptuje Google?

    Za subskrypcję G Suite możesz płacić międzynarodową kartą kredytową. Google akceptuje płatności kartami Visa, Mastercard i American Express. W niektórych lokalizacjach możesz też płacić bezpośrednio z konta bankowego (co jest też nazywane poleceniem zapłaty).

  • Czy mogę opłacić korzystanie z G Suite przez cały rok zamiast płacić za każdy miesiąc?

    Abonamenty roczne są dostępne tylko w niektórych krajach. Aby dowiedzieć się, czy abonament roczny jest dostępny w Twoim kraju, odwiedź stronę poświęconą abonamentom.

  • Co oznacza pojęcie „użytkownik” w kontekście płatności?

    Konto użytkownika oznacza jeden spersonalizowany adres e-mail (nazwa@twojafirma). Użytkownik może mieć więcej adresów e-mail, jednak wymaga to utworzenia aliasów e-mail. Grupowe aliasy e-mail (np. pomoc@twojafirma) nie są traktowane jako konta użytkowników. Każdemu użytkownikowi możesz utworzyć do 30 aliasów e-mail.

  • Planuję utworzyć aliasy e-mail dla grup – czy liczą się one jako konta użytkowników, za które muszę zapłacić? Ile aliasów może mieć jeden użytkownik?

    Jeden użytkownik może mieć wiele adresów e-mail – wymaga to utworzenia aliasów e-mail. Każdemu użytkownikowi możesz utworzyć do 30 aliasów e-mail.

  • Czy G Suite obejmuje domenę?

    Nie, koszt domeny nie jest wliczony w cenę G Suite. Podczas rejestracji określisz, jaką domenę ma mieć firmowe konto e-mail. Jeśli nie masz jeszcze domeny, możesz kupić ją od Google za dodatkową opłatą.

  • Czy Google akceptuje różne waluty?

    Tak. Podczas pierwszego konfigurowania informacji rozliczeniowych wybierasz kraj, w którym prowadzisz firmę, oraz walutę, w jakiej chcesz płacić za usługę. Dostępne formy płatności zależą od wybranego kraju. Kraj i walutę wybieraj uważnie, bo nie można ich później zmienić.

Powrót do góry

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z działem sprzedaży.

Jeśli korzystasz już z G Suite, skontaktuj się z działem pomocy.