Najczęstsze pytania dotyczące G Suite

Korzystasz już z G Suite? Przejdź do naszej strony pomocy.

Ceny

  • Czym różnią się poszczególne abonamenty G Suite?

    Dostępne są trzy abonamenty G Suite: Basic, Business i Enterprise. Wersja Basic to 30 GB miejsca na użytkownika, wersja Business obejmuje nieograniczone miejsce i usługę archiwizacji, natomiast wersja Enterprise zapewnia dodatkowe zaawansowane opcje i możliwość dostosowywania funkcji do swoich potrzeb. Szczegóły poszczególnych abonamentów i różnice między nimi możesz zobaczyć tutaj.

  • Czy jest dostępna bezpłatna wersja próbna G Suite?

    Tak, z G Suite możesz korzystać bezpłatnie przez 14 dni bez żadnych zobowiązań. Zarejestruj się (zajmie Ci to tylko chwilę), by skorzystać z bezpłatnej wersji próbnej, i utwórz konta nawet dla dziesięcioosobowego zespołu. Aby jak najlepiej wykorzystać okres próbny, zalecamy wybranie co najmniej trzech ważnych zadań, których działanie chcesz sprawdzić. Może to być np. wspólna praca nad dokumentami, przeprowadzenie spotkania wideo w Hangouts i sprawdzenie poczty w Gmailu na urządzeniu mobilnym. Przed zakończeniem okresu próbnego wpisz informacje rozliczeniowe, by cieszyć się nieprzerwanym działaniem usługi.

    Po zarejestrowaniu się możesz dodać na swoim koncie do 10 osób, by w pełni wykorzystać okres próbny usług G Suite. Możesz wysyłać e-maile w Gmailu, prowadzić spotkania w Hangouts, współpracować z innymi osobami w Dokumentach i zapisywać pliki na Dysku. Dodatkowo do wszystkich usług G Suite masz dostęp na urządzeniu mobilnym. Gdy się zarejestrujesz, kreator konfiguracji pomoże Ci zweryfikować Twoją domenę, dodać użytkowników i skonfigurować Gmaila przez zmianę rekordów MX u dostawcy hostingu domeny. Nasze narzędzia online i zespół pomocy pomogą Ci na każdym etapie.

  • Jak kupić G Suite?

    Aby zacząć korzystać z G Suite, możesz zarejestrować się online lub skontaktować się z naszym zespołem ds. sprzedaży. Jeśli wybierzesz rejestrację online, automatycznie rozpoczniesz bezpłatny 14-dniowy okres próbny. W dowolnym momencie okresu próbnego możesz podać informacje rozliczeniowe, by kupić G Suite, jednak obciążenie nastąpi dopiero po zakończeniu okresu próbnego. Pamiętaj, że okres próbny pozwala utworzyć maksymalnie 10 kont użytkowników. Jeśli w okresie próbnym dodasz więcej niż 10 użytkowników, okres próbny zakończy się i rozpocznie się okres płatny.

  • W jaki sposób mogę anulować wersję próbną, jeśli nie zdecyduję się na zakup G Suite?

    Jeśli w okresie próbnym nie podasz informacji rozliczeniowych, po jego zakończeniu konto zostanie automatycznie zawieszone, a płatność nie zostanie naliczona. Jeśli chcesz anulować konto próbne, przeczytaj ten artykuł w Centrum pomocy.

  • Jaki jest koszt skonfigurowania G Suite i przeniesienia do tej usługi?

    Korzystając z naszego poradnika konfiguracji, możesz skonfigurować G Suite i przenieść swoje dane bez żadnych dodatkowych kosztów. W razie potrzeby do dyspozycji jest nasz zespół pomocy. Jeśli chcesz zlecić komuś konfigurację i przeniesienie w swojej firmie, skontaktuj się z partnerem Google, by dowiedzieć się więcej o takich usługach i powiązanych z nimi kosztach.

  • Kiedy mam skonfigurować płatności?

    Gdy zarejestrujesz się w G Suite, rozpoczniesz 14-dniowy okres próbny, w którym usługa jest dostępna dla maksymalnie 10 użytkowników. Aby po tych 14 dniach móc dalej korzystać z G Suite lub jeśli chcesz dodać więcej niż 10 użytkowników, musisz skonfigurować płatności za subskrypcję. Ważne jest, by płatności skonfigurować przed upływem bezpłatnego okresu próbnego. Dzięki temu unikniesz zawieszenia usług. Możesz to zrobić w dowolnym momencie.

  • Jakie metody płatności akceptuje Google?

    Za subskrypcję G Suite możesz płacić międzynarodową kartą kredytową. Google akceptuje płatności kartami Visa, Mastercard i American Express. W niektórych lokalizacjach możesz też płacić bezpośrednio z konta bankowego (co jest też nazywane poleceniem zapłaty).

  • Czy mogę opłacić korzystanie z G Suite przez cały rok zamiast płacić za każdy miesiąc?

    Abonamenty roczne są dostępne tylko w niektórych krajach. Aby dowiedzieć się, czy abonament roczny jest dostępny w Twoim kraju, odwiedź stronę poświęconą abonamentom.

  • Co oznacza pojęcie „użytkownik” w kontekście płatności?

    Konto użytkownika oznacza jeden spersonalizowany adres e-mail (nazwa@twojafirma). Użytkownik może mieć więcej adresów e-mail, jednak wymaga to utworzenia aliasów e-mail. Grupowe aliasy e-mail (np. pomoc@twojafirma) nie są traktowane jako konta użytkowników. Każdemu użytkownikowi możesz utworzyć do 30 aliasów e-mail.

  • Planuję utworzyć aliasy e-mail dla grup – czy liczą się one jako konta użytkowników, za które muszę zapłacić? Ile aliasów może mieć jeden użytkownik?

    Jeden użytkownik może mieć wiele adresów e-mail – wymaga to utworzenia aliasów e-mail. Każdemu użytkownikowi możesz utworzyć do 30 aliasów e-mail.

  • Czy G Suite obejmuje domenę?

    Nie, koszt domeny nie jest wliczony w cenę G Suite. Podczas rejestracji określisz, jaką domenę ma mieć firmowe konto e-mail. Jeśli nie masz jeszcze domeny, możesz kupić ją od Google za dodatkową opłatą.

  • Czy Google akceptuje różne waluty?

    Tak. Podczas pierwszego konfigurowania informacji rozliczeniowych wybierasz kraj, w którym prowadzisz firmę, oraz walutę, w jakiej chcesz płacić za usługę. Dostępne formy płatności zależą od wybranego kraju. Kraj i walutę wybieraj uważnie, bo nie można ich później zmienić.

Powrót do góry

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z działem sprzedaży.

Jeśli korzystasz już z G Suite, skontaktuj się z działem pomocy.