Logo Dysku

Zabierz Dysk do pracy

Wszystkie Twoje pliki są bezpieczne, możesz z nich korzystać wszędzie i łatwo je udostępniać.
Miesięczna subskrypcja obejmuje nieograniczone miejsce na dane.*

Skontaktuj się z nami

Pracuj bez ograniczeń

 

Dysk Google to uniwersalne miejsce na dane dla firm każdej wielkości. Możesz synchronizować wszystkie swoje pliki związane z pracą (w tym dokumenty Microsoft Office) między komputerem, telefonem i tabletem, by w każdej chwili mieć do nich dostęp.

Drive – przechowywanie plików i synchronizacja urządzeń

Dysk Google ma wiele funkcji zabezpieczeń zaprojektowanych specjalnie po to, by zapewnić bezpieczeństwo Twoich danych i dać Ci nad nimi kontrolę. Twoje dane należą do Ciebie, a narzędzia Google pozwalają Ci je kontrolować oraz decydować, komu i w jakim zakresie chcesz je udostępnić. Nasza sieć centrów danych gwarantuje wyjątkowe bezpieczeństwo i niezakłócony dostęp do danych na poziomie 99,9%* przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365,25 dni w roku (właśnie tak – bez przerwy, nawet w lata przestępne).

* Umowa SLA gwarantuje dostępność przez 99,9% czasu bez planowanych przestojów.

Dysk Google – bezpieczne pliki (grafika z kłódką)

Z plików na Dysku możesz korzystać na komputerze, tablecie lub telefonie (np. na swoim urządzeniu z Androidem lub iOS) zarówno w trybie online, jak i offline. Dysk umożliwia podgląd ponad 40 popularnych formatów plików, w tym filmów, obrazów, dokumentów Microsoft® Office, arkuszy kalkulacyjnych i plików PDF – nie musisz więc instalować ani kupować dodatkowych programów. Możesz nawet edytować pliki Microsoft Word, Powerpoint® i Excel® w przeglądarce i na urządzeniach z iOS lub Androidem.

Pliki Drive są dostępne wszędzie, nawet na urządzeniach mobilnych

Pliki – maksymalnie 5 TB – możesz udostępnić każdej osobie, nawet jeśli nie ma ona konta Google. Dzięki ustawieniom udostępniania możesz określić, na jakich zasadach chcesz dzielić się plikami. Przyznając użytkownikom uprawnienia do przeglądania, komentowania lub edytowania, zachowujesz pełną kontrolę oraz zapobiegasz powstawaniu wielu wersji plików i konieczności ich scalania.

Dysk Google – przykład udostępniania i współpracy

Bezpieczeństwo, ochrona i niezawodność

 
Dysk Google – bezpieczne centrum danych

Dysk Google i nasze centra danych przeszły audyt SSAE 16 / ISAE 3402 Type II SOC 2 i uzyskały certyfikat ISO 27001. Ze względu na organizacje działające w branżach i regionach, które podlegają szczególnym regulacjom, Dysk Google (z weryfikacją domeny) jest również zgodny z normami amerykańskich ustaw FISMA, FERPA i HIPAA oraz zasadami ochrony danych osobowych Safe Harbor.

Dysk Google – panel sterowania użytkownikami i urządzeniami dla informatyków/administratorów

Dysk Google oferuje firmom skuteczne i łatwe w użyciu narzędzia, które umożliwiają zarządzanie użytkownikami, zabezpieczanie urządzeń przy użyciu funkcji zarządzania urządzeniami mobilnymi, ustawianie uprawnień do udostępniania oraz uzyskiwanie ważnych informacji dzięki zaawansowanym funkcjom audytu i raportowania.

Dysk Google – szyfrowanie danych (symbol kłódki)

Dysk Google zawiera wiele funkcji zabezpieczeń opracowanych specjalnie po to, by zagwarantować bezpieczeństwo danych i dać Ci nad nimi pełną kontrolę. Jedną z nich jest szyfrowanie połączenia podczas przenoszenia danych z urządzenia na serwery Google lub między centrami danych Google oraz podczas zapisywania danych na urządzeniu mobilnym.

Dysk Google – przykład pomocy przez telefon, e-mail i chat

Dysk Google to również pełne wsparcie przez telefon, czat i e-mail – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dbamy o to, by każdy użytkownik miał dostęp do swojej pracy i mógł odnosić sukcesy.

Łatwość obsługi i bogactwo funkcji

 

Miliony ludzi korzystają z Dysku Google w domu i w pracy. Dzięki łatwemu przełączaniu się między kontami użytkownicy mogą bezproblemowo korzystać z kont osobistych i firmowych, zachowując pełną kontrolę nad bezpieczeństwem plików i informacji związanych z pracą.

Łatwe przełączanie kont na Dysku Google

Nie musisz już przeszukiwać mnóstwa folderów, aby znaleźć ważne dokumenty. Wyszukiwarka odnajdzie właściwy plik w kilka sekund – nawet jeśli jest to obraz lub PDF z odręcznej notatki. Automatyczny mechanizm rozpoznawania tekstu OCR i funkcja rozpoznawania obrazu jeszcze bardziej usprawniają niezwykłe możliwości wyszukiwarki Google.

Wyświetlona funkcja wyszukiwania na Dysku Google

Google Vault pozwala przeszukiwać całą zawartość Dysku i eksportować ją do systemu eDiscovery. To inteligentny sposób na gromadzenie informacji potrzebnych działowi prawnemu firmy w celu zapewnienia zgodności z regulacjami oraz na zapobieganie utracie danych związanej z rotacją pracowników.

Google eDiscovery

Stworzony dla zespołów

 
Dysk Google – przykład udostępniania i współpracy

Pliki i foldery z pracy możesz zapisywać na Dysku, korzystać z nich na dowolnym urządzeniu i błyskawicznie udostępniać je innym członkom zespołu, klientom i partnerom. Możesz nawet dzielić się plikami z osobami, które nie są użytkownikami Dysku Google. Koniec z wysyłaniem załączników i traceniem czasu na scalanie różnych wersji plików. Przekonaj się, jak Dysk usprawnia przepływ zadań w pracy.

Dysk Google – przykład jednoczesnej współpracy w Dokumentach

Dzięki Dyskowi Google i Dokumentom Google użytkownicy mogą pracować nad tym samym dokumentem w czasie rzeczywistym, a możliwość dodawania komentarzy pozwala nie tracić czasu na zbędną wymianę e-maili.

Dysk Google – przykład informacji o aktywności

Bądź zawsze na bieżąco w sprawach związanych z Twoim zespołem, korzystając z automatycznych aktualizacji wyświetlających informacje o tym, kto i kiedy edytował udostępnione pliki. Wygodna kontrola wersji dokumentów i plików pozwala cofnąć się w czasie do starszych wersji bez obaw o to, że pogubisz się we wprowadzonych zmianach.

Więcej możliwości dzięki Google

 
Dysk Google – ikony aplikacji

Dysk Google zapewnia dostęp do pakietu G Suite, który obejmuje między innymi Formularze, Witryny, Kalendarz, Dokumenty, Arkusze, Prezentacje, HangoutsGoogle+. To kompleksowe rozwiązanie do pracy zespołowej.

Dysk Google – przykład współpracy z filmem i rozmową

Tworzone treści są jeszcze lepsze, gdy możesz je omawiać i prezentować na spotkaniach. Możesz połączyć się z członkami swojego zespołu, klientami i partnerami, korzystając z wielokierunkowej komunikacji obejmującej przesyłanie głosu, tekstu i obrazu wideo w jakości HD. Ograniczysz w ten sposób koszty i straty czasu związane z podróżami, a zyskasz możliwości, jakie dają osobiste spotkania.

Przykładowe aplikacje innych firm na Dysku Google

Dzięki dostępowi do setek zintegrowanych aplikacji w przypadku kont zarządzanych przez domenę jeszcze lepiej wykorzystasz Dysk w swojej pracy. Te aplikacje to między innymi DocuSign do obsługi podpisów elektronicznych, LucidCharts do tworzenia diagramów i wykresów oraz Smartsheets do zarządzania projektami.

Wybierz plan cenowy

Wypróbuj za darmo przez 14 dni

Dysk w wersji Enterprise

Chmurowe narzędzia do współpracy
oferowane oddzielnie od G Suite.

Wypróbuj za darmo
  • USD $8 za aktywnego użytkownika + USD $0.04 za każdy GB*
  • Bez limitu miejsca na dane
  • Dokumenty, Arkusze i Prezentacje Google dostępne przez ograniczony czas
  • Certyfikat Tarczy Prywatności
  • Zobowiązania dotyczące przetwarzania danych
  • Całodobowa pomoc przez e-maila i telefon
  • Kontrola nad bezpieczeństwem, prywatnością i zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie użytkownikami w całej firmie
  • Centralna konsola administracyjna
  • Kontrola i raportowanie
  • Google Vault do pozyskiwania danych elektronicznych obejmujących pliki na Dysku
  • Zapobieganie utracie danych na Dysku

G Suite

Pakiet biurowy, w którego skład wchodzą: Dysk oraz Gmail, Kalendarz, Hangouts i inne usługi.

Wypróbuj za darmo
  • USD $10-$25 za użytkownika miesięcznie
  • Bez limitu miejsca na dane (w przypadku mniej niż 5 użytkowników limit 1 TB na użytkownika)
  • Dokumenty, Arkusze i Prezentacje Google
  • Certyfikat Tarczy Prywatności
  • Zobowiązania dotyczące przetwarzania danych
  • Całodobowa pomoc przez e-maila i telefon
  • Kontrola nad bezpieczeństwem, prywatnością i zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie użytkownikami w całej firmie
  • Centralna konsola administracyjna
  • Kontrola i raportowanie
  • Google Vault do pozyskiwania danych elektronicznych obejmujących pliki na Dysku, Gmaila i Hangouts Chat
  • Zapobieganie utracie danych na Dysku i w Gmailu
  • E-mail firmowy w Gmailu
  • Udostępnione kalendarze
  • Konferencje wideo i konferencje głosowe
  • Bezpieczne przesyłanie wiadomości do zespołu

* Wszystkie Opłaty ponoszone przez Klienta są naliczane na podstawie: (a) liczby Aktywnych użytkowników u Klienta w miesiącu oraz (b) ilości wykorzystanego miesięcznie miejsca na dane (mierzonego w całej domenie Klienta w gigabajtach). „Okres naliczania opłat” oznacza okres zaczynający się pierwszego dnia poprzedniego miesiąca kalendarzowego i kończący się ostatniego dnia tego miesiąca. „Aktywny użytkownik” oznacza Użytkownika, który (a) co najmniej raz w ciągu miesiąca zalogował się, by użyć Dysku Google, lub (b) co najmniej raz w Okresie naliczania opłat synchronizował dane z Dyskiem Google. Wynik pomiaru przez Google wykorzystania Usług przez Klienta jest ostateczny.

Rozwiązanie sprawdzone przez miliony firm, w tym: